MENUJU REDHA MU

Ya Allah, Kuatkanlah Diri Ini Dalam Menuju RedhaMU..

Nak Berhenti Kerja..??

Assalamualaikum..

Salam untuk semua...Segala puji bagi ALLAH yang masih mengurniakan minda ini terus berfikir....berfikir...Insyaallah masih terus untuk memberikan komitmen yang berterusan wlpn masih dalam keadaan yang memeningkan..Insyaallah Yang Maha Esa lg Maha Adil akan terus menyayangi hambaNYA yang serba daif ini...Ya ALLAH aku perlukan rahmat dan keredhaanMu...

Diri ini masih dalam kebingungan...Rasa nak berhenti kerja pun ada..baik berada dalam alam pengajian..tak payah fikir pasal apa-apa..berada dalam alam kampus amat menyeronokkan...berjuang pun seronok..tapi realiti sekarang sy dah berada dalam alam bekerja..ditambah dengan komitmen dengan jamaah..Peristiwa semalam menambahkan lagi parah dalam hati sy untuk berhenti kerja di sini..Berhenti kerja..Berhenti kerja...

Dipanggil dua bos semalam...emm...tak sanggup sy nak teruskan..biarlah ia menjadi kenangan buat masa kini...Biarlah ia luput sebegitu sahaja..Namun sy perlu berikhtiar bahawasanya saya perlu berdikari buat masa ini...

Insyaallah ada smbgn...Jumpa lagi..TK..

0 comments:

Post a Comment

AHLAN WA SAHLAN

BETTER THAN BEFORE

HAMBAMU YANG DHOIF

My photo
Hanya hamba ALLAH yang lemah dan masih mencari KEREDHAANNYA..Kusedar ilmu dan taqwa adalah jalan ke arah menuju syahid ilalALLAH..Ya ALLAH thabatkan hati ini di jalanMU Ya ALLAH..

MENJALIN UKHUWAH

BAITI JANNATI

  • UJIAN ADALAH DIDIKAN DAN TARBIYAH DARI ALLAH - Sememangnya kita tidak dapat lari daripada ujian kerana *ujian itu adalah sebahagian daripada kehidupan di dunia*. Dunia ini sendiripun tempat ujian sebelu...
    4 years ago
  • Kita Masih Seorang Hamba.. - Assalamualaikum w.b.t.. Menyusuri kehidupan...kita masih seorang hamba.. Susah, senangnya semua ditentukan Allah swt.. Justeru, usahlah kita alpa pada Yan...
    5 years ago
  • Kentang Putar Ummiey - Salam buat semua tetamu2 ummiey..syukran coz ziarah blog ummiey yang tak seberapa ni..udah lebih seminggu ummiey tak update blog..macam2 alasan lah akan...
    6 years ago
  • kematian adik saiful, apa ceritanya? - Kematian adik Saiful Syazani Saiful Sopfidee telah menggemparkan Negara. Pembawaan carita oleh media telah mengejutkan semua pihak termasuk saya yang menja...
    7 years ago
  • Exam Oh Exam..! - Assalamu'alaikum wbt.. Tertiarap sorang-sorang atas katil ditemani nota-nota dan buku-buku yang ber longgokan. Dendangan lagu daripada laptop memecah kesun...
    7 years ago
  • Tadabbur KalamuLlaah (1) - يَأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ مَا لَكُمْ إِذَا قِيلَ لَكُمُ انفِرُواْ فِى سَبِيلِ اللَّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الاٌّرْضِ أَرَضِيتُم بِالْحَيَوةِ الدُّنْي...
    7 years ago